2 lucruri care facilitează un eveniment corporate de succes


Team Building-urile, conferințele, training-urile și, în general, orice eveniment corporate tinde să devină un subiect pe marginea căruia ne agităm cu toții. Fie că organizăm conferințe de interes pentru toată echipa, ori un training sau team building, fie pentru că mulți dintre noi nu avem chiar o experiență plăcută cu astfel de evenimentele. Unele ies remarcabil, înveți, pui țara la cale, te și distrezi și pentru cele mai permisive și ai puțin timp de relaxare. Însă unele ies un dezastru din care reușim să ieșim epuizați și plictisiți.

Cheia unor astfel de evenimente, (în special, aș spune) care tind spre a se transforma cu viteza luminii, din evenimentul firmei într-un dezastru bombastic, țin foarte mult de 2 puncte cheie: locație și organizare.

Cred că de aceea una dintre cele mai căutate sintagme pe Google este „Evenimente in Brasov ”. Este un loc cu pensiuni și hoteluri care oferă spații amenajate special în acest scop, este un centru activ turistic și cultural, oferă o drumeție plăcută în afara orașului, dar și priveliști scoase direct din cadre de filme.

Desigur, nu doar Brașovul sau orașul în general contează, cât și spațiul pe care îl alegi și personalul locului care este sau nu dispus să te ajute în chestiunile organizatorici.

Să luăm, spre exemplu, Hotel Belfort.  Un loc care oferă atât locație, personal, dar și program de activități variat. Așezat pe linia de demarcație dintre citadin și natură, la baza Tâmpei. Hotelul pune la dispoziția conferențiarilor, firmelor, traineri-lor și oricui vrea să-ți susțină evenimentul acolo, 3 săli, adaptate fiecărui tip de eveniment.

De reținut este că cea mai mare diferență dintre săli nu se referă la aparatură sau ambient și design, cât la locuri. Fiecare sală este dotată cu aparatură de top de la proiectoare, la aparatură specială pentru reglare ambientală (lumini, temperatură) și cu design ambiental relaxant. Mobilierul este comod, din materiale de înaltă calitate și amenajarea spațiului este cât se poate de practică. Mesele și locurile sunt aranjate de așa natură încât nimeni să nu rămână pe dinafară sau să existe posibilitatea unei vizibilități reduse către conferențiar, proiector sau, în orice caz, care să propună și să avantajeze izolarea cuiva de grup și activitate.

În plus, fiecare sală are vedere panoramică, fie către Tâmpa, fie catre oraș, fie către ambele. Așadar, hotelul pune la dispoziție atât sălile de conferință
  • Sala „Poiana”, 25-30 de locuri;
  • Sala „PoIana” 40 de locuri;
  • Sala „Panoramă” 80 de locuri.
Dar și cazare și personal de top, specializat în organizare, special pentru a te ajuta pe tine să amenajezi și să planifici evenimentul perfect.

În plus, locul în care este așezat hotelul permite participanților să viziteze orașul, dar și muntele în pauzele mai lungi sau după terminarea conferinței. Practic, ai tot Brașovul la dispoziție în timpul unei deplasări în scop de muncă. Aproape ca o mini vacanță împreună cu colegii de serviciu, nu-i așa?

Comments